Benvenuti à a nostra tenda online!

Aquaculture - l'aumentu di a dumanda porta enormi opportunità

L'industria di l'aquacultura hè stata in espansione è evoluzione rapida. Oghje, l'aquacultura cuntene 50 per centu di u pesciu cunsumatu in u mondu. A dipendenza da l'aquacultura hè prevista per cuntinuà à aumentà, à parechje volte u ritmu di crescita di altre produzzione di carne. Questa dipendenza crescente di l'acquacultura presenta enormi opportunità, ma aumenta ancu i risichi per i pruduttori.

Siccomu a pressione per aumentà a pruduzzioni di i culturi s'intensifica, a preoccupazione cresce per l'impatti di i sistemi d'aquacultura aperti nantu à l'ambiente è e spezie salvatichi per via di e malatie è di a crescita di a produzzione di rifiuti. À u listessu tempu, i pesci è i molluschi cresciuti in sistemi aperti sò vulnerabili à cuntrazione di e malatie prisenti in l'habitat naturali, è devenu s'appoghjanu nantu à i currenti di u fiumu o di l'oceanu per caccià i prudutti di scarti è mantene e cundizioni adatti. Implementà e misure di biosecurità efficaci necessarii per prutege e spezie native è assicurà un ambiente senza malatie per una cultura sana hè difficiule in sistemi aperti. Questi fattori anu aumentatu a dumanda di sistemi basati nantu à a terra chì separanu i pesci è i molluschi d'allevamentu da i so contraparti salvatichi.
Sistemi di circuitu chjusu, sistemi basati in cisterna, cum'è Sistemi d'Aquaculture Re-Circulating (RAS) o sistemi di flussu, furnisce a separazione da e spezie native è permettenu un aumentu di a pruduzzione in l'aquaculture. Questi sistemi cuntenuti facenu pussibule di creà e cundizioni ottimali per a salute di i culturi, migliurà u rendiment è a qualità. RAS usa ancu menu acqua.
Prucessu sicuru, sustinibule, costu-efficace cun cuntrollu cumpletu - simplificatu.


Tempu di post: 21-lugliu-2020